Bespaar op uw reiskosten en neem een abonnement. Er zijn verschillende soorten abonnementen. Kijk voor meer informatie op de website van de NS.
NS - abonnementen
Dan geldt er vaak een speciaal tarief. Haal een brochure op het station of kijk op de website van Connexxion, Arriva of de NS. Met een persoonlijke OV-chipkaart krijgt u korting op uw saldo. Kijk voor meer informatie op de website.
Arriva
Connexxion - klantenservice
Telefonisch bereikbaar: ma t/m vr 8.00 - 19.00 uur.
NS - abonnementen
OV-chipkaart - kinderen, 65+ en groepen
Dat kan met hulp van de NS. Bel minimaal 1 uur voordat u wilt vertrekken met de NS. Vertel waar u naartoe wilt reizen. Geef aan of er een rolstoel, scootmobiel of begeleider meegaat. Zorg dat u op de juiste tijd op het station bent. De NS-medewerkers helpen u zo nodig de trein in.
Meer informatie over reizen met de trein vindt u op de website van NS.
Wanneer u niet zelfstandig reist, kan uw begeleider met een OV-begeleiderskaart gratis mee.
OV-Begeleiderskaart
NS - reisassistentie
U kunt reisassistentie telefonisch of online aanvragen.
Als u een OV-begeleiderskaart heeft, reist uw begeleider gratis met u mee.
Heeft u nog geen OV-begeleiderskaart en wilt u er een aanvragen? Bel met Argonaut Advies of kijk op de website van Argonaut Advies.
OV-Begeleiderskaart
Argonaut Advies
Voor informatie, advies en het aanvragen van een OV-begeleiderskaart.